vineri, 9 noiembrie 2012

Ma regasesc... de Lacramioara Lacrima


Ma regasesc in al tau zambet
Ce-l recunosc in mintea mea,
Atata bucurie-n suflet
Ca am gasit dragostea ta
Iar, ochii tai ce ma privesc
Prin gand ii mangai ne-ncetat
In razele lor stralucesc
Un soare ce-i pe cer scaldat…
Ma regasesc in dorul meu
Ce-alearga spre-un orizont deschis
Acolo unde esti sa fiu si eu
Ca sa patrundem in lume de vis
A dragostei spre apogeu
Cu glas de sopotit de ape
In care doar numele meu
Sa-l ai in tine si in soapta…
Acolo, noi vom inalta,
Sperantele ce azi ne leaga
Si rand pe rand trepte-om urca
Departe de o lume-ntreaga,
Privind uimiti la stele multe
Din universul ce anume
Au stralucit noapte de noapte
Doar pentru mine…pentru tine…

Ma regasesc in amintiri
Ce amandoi le-am construit
In inima unei iubiri
Le-am asternut, oranduit…
Caci, clipa timpului fugara
Ar vrea ca sa-si asterne praful
Nicicand nu vom lasa sa piara
Nu vom uita sa tinem pasul…
In ritmul lui gingas si dulce
Cutreierand printr-o iubire
Nu vom opri, nu ne vom duce,
Din vesnica ei fericire…
Ma regasesc in poezie
Cand gandurile imi dau ghes
Si fericita ca pot scrie
Imbin cuvinte…le asez
In sentimente ce exprima
Smtiri traite si nespuse
Dintr-o faptura prea timida
Pastrandu-le in sine-nchise
Vers dupa vers mi s-a nascut
Le-am depanat cu drag in rime
Iubitule,…ai aparut
Acum, ma regasesc…in tine…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu