duminică, 25 noiembrie 2012

în urma ta de Nuța Istrate Gangan

iasomia din faţa casei mele
s-a sinucis tăindu-şi venele

am ştiut că ai plecat
nu era nevoie să-ţi aud paşii îndepărtându-se
sau să-ţi sfinţesc
pe buze
un ultim sărut
nu-ți trebuia dezlegare
oamenii liberi
nu-și spun adio, nu-i aşa?

am zâmbit
dar în interior sufletul îmi era mort
îmbălsămat în iasomie
fiecare fibră urla
fiecare celulă din trupul meu
s-a transformat
într-o așchie de gheață
care-mi străpungea pielea
și îmi ardea retina

aș fi plâns până la capătul lumii
și înapoi
dar câte destine s-au schimbat
doar din cauza unor lacrimi de femeie?...

mi-am strâns părul
mi-am şters lacrimile
şi am aşteptat cinci minute
să mi se usuce oja

sunt femeie, darling
nu trebuie să caut iubirea...

iubirea mă caută pe mine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu