vineri, 30 noiembrie 2012

Doar gandul… de Lacramioara Lacrima

Seara se lasa atat de placut
Gandul meu neted alearga spre tine
Glasul tau as vrea sa-l ascult

Dar nicaieri nu se aude…nimeni
Ziua se duce, soare a apus,
O liniste inunda pamantul
Vantul adie si-n taina mi-a spus
Stele pe cer o sa-mi ingane cuvantul
Printr-o lucire stinghera, stiuta,
Am sa rostesc ce gandu-mi sopteste
Ca eu am fost si-ti raman iubita
Iar sufletul meu cu dor te iubeste
Luna sfioasa creand un pastel
Cu raze-n fiori de lumina
In minte scluptez un mandru castel
Tu vei fi printul ce-o fi ca sa vina
Chipes si zambind cu gesturi alese
Clipind printre gene, atat de distins,
Voi intelege ca de mine-o sa-ti pese
Intr-un alint din dorinta aprins,
Cu un sarut din ochi imi vei sterge
Urme de lacrimi, tristeti de demult,
Imbratisati in iubire ne-om pierde
Orice durere pe loc am s-o uit…
*
Seara se-ntinde cu umbre ciudate
Pomii golasi cuminti dorm in pace
Ramuri se zbat prin vantul ce bate
Doar gandul imi luneca nedandu-mi pace,
Se furiseaza in vise-ndraznete
Ceata invaluie cu a ei perdea
Tot conturand un aer maret
Dulce aroma e-n dragostea
Ce o purtam tu si eu, amandoi,
O vraja ce n-o sa dipara
Gandul iti simte buzele moi
Cum pe ale mele le vrea de cu seara
Oare ce-ar fi de nu am visa
Clipe incep a derula
Daca nici gand n-ar exista
Sufletul meu n-ar mai pulsa
Cheia taramului plin de vise
Nu s-ar deschide in somn. cand e noapte.
Ganduri de dor ar fi interzise
Ochii inchisi n-ar mai avea pleoape
Iar fericirea n-ar stapani
Simturi nascute-n iubire
Fara de vise cum am iubi
Ce-ar fi in noi…fara gandire?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu