vineri, 30 noiembrie 2012

Ritmuri schimbătoare de Elena Valeria Ciura

Am nevoie să ştiu că exişti
Chiar de banalul ochi verde încearcă
Parcă otravă să stoarcă

Din lacrima stearpă,
Sub pleoapa picată
În tristeţe înecată...

Nu-mi mai pasă mie...
Inimă pustie,
Senzaţie sălcie...
Nici melancolie-
Mierea amăruie,
Apa fumurie,
Fără doi e doar un dar
Trai în stil pecuniar...

Viaţa mi-e din fire
Împletite în mâhnire,
Ostoite doar de palma-ţi
Ce-mi mângâie gândul
Cuvântul spus mă arde...
Luni de-a rândul...

De ce-mi minţeai mintea
Când mi-era mai bine?
Susurai suav
Că-ţi eram podoabă vie...

Când s-a rupt şi struna
Ai găsit trombonul-
Tuba şi trompeta
Au incheiat sezonul.

Oameni fără minte!
Muzica-i desprinsă
Dintr-un colţ de lună
Rămânea-va pe veci stinsă...
Pedepsind iubirea dusă
Şi redusă la o glumă!

28 noiembrie 2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu