marți, 27 noiembrie 2012

este absurd de Nuța Istrate Gangan

să vorbim despre pace
în vreme de război, domnule
ar fi ca şi cum

eu ar trebui să am grijă
să nu mi se ducă un fir la ciorap
în vreme ce păşesc printre scaieți
iar tu să nu dezamorsezi cumva grenada
pe care o porţi în buzunarul stâng
când conduci pe un câmp cu mine active

lucruri fragile
ciorapul meu foşnitor
cuiul grenadei tale, nu-i așa?
diplomația
fragilă și ea
să nu mai vorbesc despre negocierile
care...
îmhm...
ar fi interminabile între noi doi

în genere situaţia este atât de fragilă
încât un fluture ar putea zdrobi
jumătate din omenirea noastră
doar cu o adiere de aripă
din păcate
atenția ta este concentrată
mai mult asupra genunchilor mei rotunzi
tandru înveliți în mătase
decât asupra buzunarului stâng

(este ciudat cum nouăzeci şi nouă la sută dintre noi
visăm cai verzi pe pereţi
în vreme ce doar unu la sută ajungem
să-i călărim într-adevăr)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu