joi, 22 noiembrie 2012

Daca ai sti… de Lacramioara Lacrima

Daca ai sti…
Cum te-astept in fiecare zi
Si te visez in noptile tarzii
Dar stiu ca sigur vei veni
Ca orice clipa fara tine
E-atat de grea, nu-mi este bine,
Daca te aud…glasu-mi revine
Prinzand incredere in mine…
Gandul rostit mi-este iubire
Al tau…la fel…pare uimire,
Simtim ca dincolo de noi
Speranta ne aduna-n doi…
Daca ai sti…
Cat eu doresc placut sa ma atingi
Sa ma saruti cu buzele-ti fierbinti
In ale tale brate sa m-alinti
Privind, visand, la cerul plin de nori
Tu imi pui aripi ca sa zbor
Iar ploaia care cade deseori
Imi aminteste de-ochii tai stralucitori,
Primesc o forta pentru a trai
Un zambet, raset, darul de-a ma ocroti,.
Picuri cazuti spre nemuriri
Atingeri faste-n deslusiri…
*
Daca ai sti…
Cum ascund taina inimii
Si tot scriind atatea poezii
As vrea sa afli ce nu sti
Ca esti minunea-ntruchipata
Fiind prima iubire…data,
O melodie doar in vis cantata
Ce-n pasiune-a fost schimbata
O bunatate ce este gingasa
Sunt delicata, simplu patimasa,
Tu ma consideri a ta prea frumoasa
Cat ne iubim…de nimic nu ne mai pasa,
Daca ai sti…
Cat ma gandesc la clipa unei intalniri
Sub raza blanda din duioasele-ti priviri
Intregu-ti chip il incalzesc in amintiri
O desfatare precum se-ntrezare
La pieptul tau intr-o imbratisare,
Promisunea ta mi-e ca un soare
Ce-n viata mea mi-e-ntampinare
In toamna, iarna, primavara, vara,
Ce mai conteaza…timpul de afara?
Suspin de dor si de dorinta
Caci, nu ma pot pot preface…ea exista,
O certitudine…ca a mea fiinta…
Mi-esti dragoste precum credinta…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu