sâmbătă, 3 noiembrie 2012

tu de Nuța Istrate Gangan

eşti treapta lipsă la scară
pasul suspendat în aer
mâna care agață disperată balustrada


ţipătul strangulat de palma necunoscută
în noaptea în care m-ai crucificat
lipită de zidul care nu reuşea să îmi îngroape forma

eşti gândul care atinge fugar secunda
dintre perete şi trupul meu
pasul şoptit care mi se strecoară printre respiraţii sacadate
în nopţile în care luna se sinucide
izbindu-se de tăceri înnorate
transformându-se în meteoriţii
care
cu gps-uri precise
îmi caută locaţia exactă

tu îmi legi mâinile la spate
îmi ascunzi pensulele
și mă implori apoi să pictez

îmi pregătești
frânghia suspendată
pe care trebuie să pașesc cu precizia
acrobatului de la circul de stat

înainte de tine
nu am fost niciodată întreagă
după tine
n-am să mai pot fi un întreg

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu