miercuri, 5 decembrie 2012

ÎNCĂ UN AN - de Paty Serbanescu



Că vin florile dalbe, ştiu prea bine
A mai trecut un an în graba mare,
Aştept o vreme, cu zile mai senine
Chiar dacă neaua-i purpurie-n soare.

A fost vreme frumoasă, dar şi furtună
Când dând cu banul, pajur-amăgea
Îmi luam valiza şi plecam spre lună
Să-ntreb acolo…despre steaua ta…

La revenire, cugetul meu mut
Ruga iubirea să ne păsuiască,
Să dăruiască plinul ei… tumult
Şi dacă mai greşim, să ne-nrobească.

A mai trecut un an şi vremea-i bună
Doar timpul să-l reţin poate aş vrea,
Din graba anului, ce a trecut nebună
Numai iubirea aş opri-o, de-aş putea…

Ţi-aş da şi luna dintr-un colţ stingher
Şi-un golf al mării cu un ţărm fugar,
Caci noi am fost mereu, în vârf de cer
Fiece noapte, o serbam… regal.

Închide ochii, vin florile dalbe !
Eu văd un an ce zboara-n infinit,
Îmi pun la gât, şireagul tău de salbe
Ducând speranţele legate, spre zenit.
ÎNCĂ UN AN

Că vin florile dalbe, ştiu prea bine
A mai trecut un an în graba mare,
Aştept o vreme, cu zile mai senine
Chiar dacă neaua-i purpurie-n soare.

A fost vreme frumoasă, dar şi furtună
Când dând cu banul, pajur-amăgea
Îmi luam valiza şi plecam spre lună
Să-ntreb acolo…despre steaua ta…

La revenire, cugetul meu mut
Ruga iubirea să ne păsuiască,
Să dăruiască plinul ei… tumult
Şi dacă mai greşim, să ne-nrobească.

A mai trecut un an şi vremea-i bună
Doar timpul să-l reţin poate aş vrea,
Din graba anului, ce a trecut nebună
Numai iubirea aş opri-o, de-aş putea…

Ţi-aş da şi luna dintr-un colţ stingher
Şi-un golf al mării cu un ţărm fugar,
Caci noi am fost mereu, în vârf de cer
Fiece noapte, o serbam… regal.

Închide ochii, vin florile dalbe !
Eu văd un an ce zboara-n infinit,
Îmi pun la gât, şireagul tău de salbe
Ducând speranţele legate, spre zenit.

04.12.2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu