marți, 11 decembrie 2012

N-AM ZBUGHIT-O… de Patricia Serbanescu

Suntem în plină iarnă, toamna încă oftează
Iar cartea vieţii… Domnu-a răvăşit-o,
De ger cuprins în zloată şi dinţii ne vibrează

Te ţin încă aproape, din tine ,,n-am zbughit-o,,!

Numai acolo, mă simt... nespus de bine
Înnumăr iar petale, mă perpelesc la foc,
Cât mi-aş dori să mă păstrezi în tine
Să prindem împreună… şi cel din urmă joc.

Nu poate fi mirare, că doi într-unu-am fi
Numai în doi călca-vom covorul pe furiş
De-aceea tot te rog… nu mă mai ocoli
Nu pot ieşi din tine decât, numai pieziş.

Dilema ce-am avea-o, ar fi... cum am putea
Să ne plimbăm prin suflet, cum e pe cer, o stea
O noapte să dormim în cuib făcut de tine
Şi următoarea seară, în leagănul, din mine...

09.12.2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu