luni, 31 decembrie 2012

Aşteptare zadarnică de Leonid Iacob


L-am aşteptat pe Moş Crăciun
Să vină cu desaga-n spate,
Dar mi-a răspuns că nu se poate
Că sunt prea multe gropi pe drum.

Şi mi-a mai spus cum că se teme,
că renii şi-au pierdut aleanul,
c-au auzit de România
unde se dă cu ţamţaramul.

Şi o rămâne, biet de el,
doar în nădragi în iarnă plină,
că el e lipsă la apel
şi pe la mine n-o să vină.

I-am spus c-am fost băiat cuminte,
c-am scris şi nişte poezii,
dar zis-a că românul minte
şi adevărul nu-l prea ştii.

Ba are o frică şi mai mare
că s-o-ntâlni aşa prin zori
cu un botei de procurori
ţinându-i calea pe cărare.

şi l-o mai pune ca să jure
dac-a dat votul nu ştiu cum,
de aia-şi caută de drum
şi se ascunde prin pădure.

Am plâns, de el m-am tot rugat
Dar mi-a răspuns de pe-o banchiză
că şi desaga lui e-n criză.
Am înţeles şi l-am iertat.

Leonid IACOB
marţi, 25 decembrie 2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu