vineri, 21 decembrie 2012

Suflet nins de Lavinia Amalia


Din varfuri semete mi-arunc azi privirea
Prin ochii copacilor sa te zaresc
Dau mana Luminii ca-I vreau nemurirea
Doar bratele tale acum imi lipsesc...

Alerg printre frunze spre raul ce curge
Cu ochii in lacrimi si chipul zambind
Sa-mi spal asteptarea in lacrima-ti dulce
Topindu-ne dorul in clopot de-argint

Din stele cazute si coji de speranta
Se tese-asternutul de suflet si cant
Sub spada zapezii,ca firul de ata
Se-nalta minunea in falnic vesmant

Azi ninge cu umbre pe drumul spre tine
Mainile-mi frang sub crucea de dor
Iar sufletul tau suspina in mine
Ecoul iubirii pe-altare de nor...

Din varfuri semete mi-am intors privirea
In taina padurilor sa te intalnesc
Prind mana Luminii ca-i vreau nemurirea
Doar bratele tale acum,imi lipsesc...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu