duminică, 9 decembrie 2012

Eu te iubesc… de Lacrimioara Lacrima


Eu te iubesc si uite dorul
Ma-mbie ca eu sa-mi iau zborul
La tine-ndata sa ajung
Sa uit cum este ca sa plang
Ca nu te pot avea, atinge,
Doar gandu-mi in al tau se-aprinde
Orice cuvant rostit in mine
E parca doar pentru iubire
Ce-mi spulbera singuratatea
Visand ca tu-mi esti jumatatea
Ce ma-ntelege si iubeste
La mine oricand se gandeste,
Eu te iubesc zi dupa zi
In noapte, la ceasuri tarzii,
Iar lacrima din al meu suflet
Tu o transformi mereu in zambet
Si fie ploaie, fie soare,
Culoarea dragostei nu moare
Nuante calde, permanente,
Clipa de clipa in momente
Ce ma-nveleste-ntr-un parfum
Leagan de flori pe al meu drum
O vreme indrazneata-n toate
Iubindu-te, nu-mi esti departe…
*
Eu te iubesc parca demult
Plutesc in raze de alint
Cu care vesnic ma-nconjori
In spatiul inimii nu-s nori,
Matase plina de lumina
Se naste, s-a nascut in mine,
Ce curge-n mangaieri gingase
Trezind dorinte patimase,
Am sa-ti recit in orice vers
Indemn in pasii tai din mers
Nemarginirea s-o atinga
Intreaga-ti viata inflorind-o,
Ador sa te iubesc vibrand
Soptind, chemand si asteptand,
Ca firul ierbii sa ma-nalt
Sa-ti gust gurita cu nesat
O roua cu aroma dulce
Ce-n prospetime ma aduce,
Caci, prima dragoste a-nverzit
De atunci ,de cand te-am intalnit,
Poeme s-au deschis in file
Valsand in magicele-i rime,
Speranta a rodit in timp
Avand un fruct in orice anotimp…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu