vineri, 21 decembrie 2012

Am venit sa te colind… de Lacramioara Lacrima

Am venit sa te colind
Fata ta sa iti destind,
Sufletul sa ti-l mangai
Bucuros ca sa ramai!
Sa fii sanatos, voinic…
Nor in viata nici un pic,
Numai soare, bunatate,
Masa plina de bucate!
Cei dragi sa-ti fie in preajma
De nimic sa nu ai teama,
Viata sa-ti fie senina
Multa dragoste-n inima!
Sa-l iubim pe D-zeu,
Cu credinta azi, mereu.
Intre noi sa ne iubim
Si-n dreptate sa traim!
C-o sa vina, vina seara,
Cand va straluci o stea
Semn c-o sa se nasca iara
Hristos…cel ce e Messia
Sa-l primim cum se cuvine
Negandindu-ne la greu
Caci, doar pentru noi el vine
Sa ne spele de de ce-i rau…
*
Am venit sa te colind,
Floricica de maces…
Si o mana sa-ti intind
Pentru sufletu-ti ales!
Am sosit din departare,
Floricica, dalbe flori…
Cu gand bun si-o urare,
Pregatit de sarbatoare?
Mult belsug si sanatate,
Bucurii, doar fericire,
Multa pace, spor la toate,
Voie buna in privire!
Printr-o simpla usurare
Cele rele sa se duca,
Uita orice suparare
Cele bune sa se-adune…
Iar celui mai drag pe lume
Ii urez numai de bine
Cu dragoste il colind
Si cu vorbe de alint…
Acum, ca v-am colindat
Sanatate sa-mi urati
Va trimiti din departari
Gandul bun, calde urari!

Un comentariu: