luni, 17 decembrie 2012

Drumul spre tine de Lavinia Amalia l


Am rascolit curcubeul in odiseea ochilor mei,
am tras de snururi timpul ce s-a impiedicat
ca sa ma poti vedea.
Ti-am auzit ecoul spart
din sufletul prea gol de asteptare
Strigatu-ti mut a rupt spinii trandafirului
de unde picura balsam
in crapaturile pamantului ca semn de ruga
pentru noi
Nu ne-am nascut in acelasi anotimp
nici in acelasi timp sau loc
Dar ti-am simtit briza si
iti adulmesc urma
 lasandu-ma purtata de valurile zbuciumate
pe marea ta
Am despicat furtuna noptii
cu fulgere de foc
sa-ti stralucesc minunea
caci bratele mele au fost sculptate
pe forma sufletului tau.
Ne-am ancorat dorintele
in Stanca dragostei
slefuita in lumina ce topeste zdrentele
pribegiei
si ne dospeste
nemurirea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu