luni, 17 decembrie 2012

Sarbatorile vin… de Lacramioara Lacrima

Iubite, sarbatorile vin din nou
Si tu stii cat imi e de greu…
Pentru ca mult imi lipsesti

Dar, eu stiu ca ma iubesti…
Iata, Craciunul iar soseste,
Cineva pe mine ma doreste
Oare, ce mi-as mai dori mai mult,
In tacerea iernii sa ascult…
Linistea din fulgii de zapada
Sau o inima ce vrea sa ma vada?
Vantul noptii ce alinta intr-una
Sau un suflet ce ma vrea sub luna?
Nu vreau brad si nici un cadou
Vreau sa fim doar…tu si eu…
Cu drag sa ma imbratisezi
Ochii mei, doar tu ca sa ii vezi…
Sa imi spui ca pentru tine sunt
Una, singura pe acest pamant…
Stelele le-am numara pe rand
Niciodata nu ne-om alunga din gand
Si din gheturi de cristal
Eu voi fi a ta in mandru voal
Iar dintr-o alba si pura lumina
Pe al meu par vei aseza cununa…

Iubite, sarbatorile se-arata
Iar, acum, nu, ca altadata…
Ca te-am cnoscut pe tine…
Eu te chem sa fii cu mine…
Deschide usa larg, priveste,
La cineva ce se gandeste
Dorurile sa-ti tot trimita
Tu lasa tot…te uita…
Din cer iar vine si va fi sa cearna
Albe nameti…iubirea mea din iarna,
Care e atata de gingasa
Esti gata ca s-o inviti in casa?
In suflet si in camaruta ta
Te asigur, nu vei regreta…
Dar, oare ce-i vei da in schimb?
Caci vrea o vorba de alint
Si multa, multa mangaiere
Ca si la anul sa aiba putere.
Sa vina iar la tine-n prag
Sa te colinde cu mult drag…
Iubite, iar vine Craciunul
Fara tine bun…n-o fi nici unul
Miros de cetina-i la tine
La mine-i numai dor…de tine…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu