vineri, 21 decembrie 2012

ÎNCĂ MAI SPER de Patricia Serbanescu

Iubitul meu cu ochii de azur
Sălăşuieşti în mine de un veac,
Îţi simt savoarea gurii… împrejur
De-oi fi aproape, voi intra în trac.

Oi fi la capătul acestei lumi
Sau lângă mine, fără eu să ştiu,
Vino aproape, doar să mă-ndrumi
Pe unde s-o apuc, să nu fie târziu…

Sub astrele de-aici de ne-am vedea
Când viaţa pare vis, un tot amanetat
Să-mi laşi te rog să ştiu adresa ta
Destinul meu aici, deja e consumat.

Încă mai sper, nu voi pleca Acasă
Fără să te zăresc măcar odat’
Mi-oi arăta cărarea ta, aleasă
Să-ţi număr paşii, ce i-ai perindat.

Eram demult lipite emisfere
Desprinse dintr-un tot primordial
Şi-am început periplul, printre ere
Un drum parcurs de noi, doar parţial…

Tot ce trăim aici, e doar iluzie
În efemer clipitele s-au dus
Şi totul e un fals şi o confuzie
Adevărata viaţă, e doar Sus.

Iubitul meu, déjà ai părul sur
Şi semeni uneori cu al meu chip,
Îţi simt căldura duhului tău pur
Si poti fi sigur, ai locul primenit…

19.12.2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu