vineri, 21 decembrie 2012

Bradulet… de Lacramioara Lacrima

Bradulet, bradut, bradut,
Esti frumos si esti dragut
Multe globuri eu ti-am pus
Si un inger in varf, sus…
Tu, in seri de sarbatori,
Luminezi in vii culori
Prin beteala argintie
Aduci numai bucurie…
Este vremea de colind
Cand visele se aprind…
Te privesc mult fascinata
Gandul meu acum ma poarta
Amintirile le adun
Pana-n seara de Craciun
Cand voi fi in preajma ta
Doar dorindu-mi dragostea!
O, bradut impodobit
De toti esti asa iubit
Daruri sub tine-om afla
Doar asa e datina…
Vom primi colindatori
Ce-or canta cu toti in cor
Colacei, nuci, vor primi
Vor manca, s-or odíhni…
*
Bradulet, bradut, bradut,
In casa e asa caldut
Esti prilej de sarbatoare
In Craciunul ce apare…
Mi-as dori sa plec acasa
Sa simt neaua matasoasa
Sa fiu iar copilul bun
Ca sa vina Mos Craciun!
Cu cei dragi sa fiu din nou
Sa-mpartim cate-un cadou
Si in taina sfanta a noptii
Mosului sa-i dam binete…
Bradulet, bradut, bradut,
De-ar fi dorul mai micut
L-as pune pe creanga ta
Poate ar sta cuminte asa…
Dorul meu e insa mare
Caci iubesc din departare
Si-n tablou de feerie
Eu mi te destainui tie…
Ca-mi doresc ca Mos Craciun
Sa-i duca al meu gand bun
Celui care-mi este drag
S-aiba fericire-n prag!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu