miercuri, 5 decembrie 2012

Ne-am gasit iubire… de Lacrimioara Lacrima

Ne-am gasit iubire
Cu mult timp in urma
De-atunci, eu cu tine,

Suntem impreuna,
Ganduri impletim
De-o vreme-ncoace
Caci noi ne iubim
Si asa ne place…
Ne-am gasit iubire,
Noi ne-am daruit
Multa fericire
Precum am putut,
Totu-i ca in vise
Asa minunat
Fara legi ce-s scrise
Dragostea-am urmat,
Iar luceste luna
Seara in amurg
E-nceput de iarna
Inima-mi ascult
Ne-asteptam cu dor
Prin scantei de stele
Doar de atatea ori
Ne-am vorbit prin ele…
*
Ne-am gasit iubire
De acuma stim
Ca fara sfarsire
Pe un drum pasim,
Esti raza de soare
Ce o lumineaza
Eu, frumoasa floare,
De tine aleasa,
Vapaia iubirii
E mereu aprinsa
Torta nemuriririi
Ce nu sta ascunsa
Chiar de-as fi o apa
Sa scald dragostea
Ea in orice clipa
Ar arde in ea…
Oare ce ne-am face
Unul fara altul?
Sufletul ne-ar tace
Searbad ne-ar fi gandul,
Poate, in tristete,
Singuri ne-am trezi,
Fara frumusete
Viata noastra-ar fi…
*
Ne-am gasit iubire, fara cautare…iata, ne-am aflat…intr-o lume mare…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu