marți, 5 martie 2013

Un martisor… de Lacramioara Lacrima

Tu sa-mi trimiti un martisor
Sa-l pun la pieptu-mi plin de dor
Cu rosu, alb, fir impletit,
Sa simt din nou ca-mi esti iubit
Sa fie o simpla inimioara
Ca dragostea sa mi-o-nfasoare
Curat simbol de primavara
Ce va incepe cu el…iara…
Pe cer, norii vor decupa
Raze de soare vor intra
Sa incalzeasca flori ce infloresc
In cant de pasari care ciripesc…
Tu sa-mi trimiti un martisor
Am sa-l asez frumos, incetisor,
Acolo unde-i este locul
Culoarea lui sa-mi tina-n veci norocul,
Ca intr-o zi te-am cunoscut pe tine
De atunci, un vis se construieste-n mine,
Contine gramul de iubire
Primind atata fericire…
Un martisor sa-mi daruiesti
De-un obicei de acas’ sa-mi amintesti
Ce are-n el o-mbratisare calda
Precum un ghiocel ce iese din zapada

Un martisor as vrea ca sa-mi trimiti
Semn ca am fost, suntem iubiti,
Tu, primavara mea cu maini de flori,
Si zambetul de fluturasi ce zbor,
Uite, asa natura in parfum invie,
Iarba e verde, proaspata-n campie,
Soaptele tale picura cu bucurie
Vantul rasfata copacei…adie…
Iarna se duce, alungata,
De stralucirea primaverii-ndata
O gingasie parca, de mine dorita,
Coboara-n suflet si ma simt iubita,
Cu un suras, astept un martisor,
Sa-mi mangaie iubirea lin, usor
Cadoul imbracat in sentimente
Doar dragostea nu e indiferenta,
Inima ta, prinsa in snur
La pieptul meu, cu drag s-o pun,
Un dar pentru inima ce-mi bate
Cel mai de pret in viata-mi toata,
Mici lacrimi se preling, nu dor,
O data cu primirea unui martisor,
Sunt vesele, lucesc,ca sunt perlute,
Din dragoste si dor nascute…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu