marți, 12 martie 2013

Sa-ti spun… de Lacramioara Lacrima

Haide, ca sa-ti spun ceva
Ca tu esti dragostea mea
Bate inima-nestire
Si ofteaza dupa tine,
Precum soarele rasare
Si cum floarea tot infloare
Tot asa iubirea mea
E frumoasa si te vrea…
Precum soarele apune
Ducandu-se nu stiu unde
Farmecul este prezent
Te iubesc si te astept,
Precum noaptea iar se lasa
Cu luna misterioasa
Asa doru’-si face loc
In suflet si peste tot…
Cerul pare mai senin
Cand ma chemi ca eu sa vin
Norii au plecat demult
In iubire cred mai mult.
Haide, ca sa-ti spun ceva
Desi, tu sti taina mea,
Cuvintele-s de prisos
Doar ce simti e de folos…

O idee-n poezie…
Firul ierbii pe campie
Vantul ce suspina agale
Prin iubire este cale…
De-a rosti, de-a dovedi,
Cat de mult te voi iubi
Precum te iubesc acuma
Poate fi intotdeauna
Si mereu as vrea sa-ti spun
Pentru tine eu adun
Vise care stau la rand
Spre-a le-ndeplini curand
Haide, ca sa-ti spun ceva
Ca esti in inima mea,
Pe buze uite, iti scriu
Un sarut pe care-l stiu
Pe obrajori ti-oi desena
Toata mangaierea mea…
Trupul am sa ti-l dezmierd
Far-a spune, iti arat,
Ce inseamna sa iubesti
Totul vrei sa daruiesti
De ce-s vorbe de iubire?
Ca s-aduca fericire…
De ce iti doresti s-atingi?
Iubirea are dorinti…

Un comentariu: