luni, 25 martie 2013

Am nevoie doar de tine… de Lacramioara Lacrima

Am nevoie doar de tine
Orice zi de-acum-nainte
Doar asa imi este bine
Spune suflet, a mea minte.
Ca e ploaie, ca e soare,
Nu conteaza niciodata
Caci cu inima ta mare
Sunt iubita, rasfatata…
Am nevoie doar de tine
Si acum, si mai tarziu,
Daca tu imi dai iubire
Drumul meu nu e pustiu…
Doar tu-mi aduci bucurie
Fericire-n mangaieri
Tot ce imi lipseste mie
Ce nicicand n-am avut ieri
Dimineata, noaptea vine,
Cu_al tau gand ma tot alint
Am nevoie doar de tine
Greutati se duc pe rand…
Vis frumos ca o minune
In stele m-ai cufundat
Sa traiesc far’ de furtuna
Pe sub ploi ce mi s-au dat…

Te iubesc si azi, si maine
Caci nu mi-as imagina
Sa se duca fara tine
Clipele din viata mea…
Eu, iubire, iti trimit
Pe un norisor din cer
Si pictand cu al meu zambet
Un sarut cald, efemer
Am nevoie doar de tine
A ta voce, al tau cuvant
Dragostea, doar ea invinge
N-o abate nici un vant…
Nimeni nu ne va desparti
Puternica-i iubirea noastra
Noi ne iubim, ne vom iubi,
Urmand cu dor chemarea noastra
In ochii tai ma oglindesc
In gesturi pline de tandrete
In visul tau ma regasesc
In taina simt a ta finete
Si ma-nfior intr-o speranta
Ca tu vei fi iar langa mine
Cand vei zari a mea prezenta
Vei sti…am nevoie doar de tine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu