duminică, 10 martie 2013

Sunt femeia… de Lacramioara Lacrima

Simplu, sunt femeia
Care te iubeste
Nimeni n-o sa-mi ia
Dragostea ce-mi este
Visul ce-l urmez
Cu tandrete multa
Si il realizez
Pentru ca m-asculta
Si ma simt ca floarea
Tu ma ocrotesti
In parfum culoarea
Frumos mi-o ghicesti
Imi mangai petale
Cu sufletul tau
Dorurile tale
Le simt numai eu
Sunt, am fost femeia
Ce o pretuiesti
Ca-ti ador faptura
Ochii, cum privesti
Sa-ti sarut gurita
Far’ a ma opri
Implinind dorinta
Ta din orice zi…

Si-apoi sunt femeia
Ce in glas de noapte
Emanand scanteia
Te aduc in soapte
Fierbinte-i iubirea
Ce ti-o daruiesc
Asta mi-e menirea
Asa aripi cresc
Pentru a fi frumoasa
Fredonata-n cantec
Sa simt ca iti pasa
Mi-alungi griji ce trec
Sunt femeia care
Plange dar si rade
Emotii-n pastrare
Nu le pot ascunde
Sincera, gingasa
Te tin cald in suflet
Pot sa fiu poznasa
Sa te stiu in zambet
Astept mana ta
Sa dansam intr-una
Sunt femeia ta
Pentru totdeauna…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu