luni, 25 martie 2013

Unde dragostea exista… de Lacramioara Lacrima

Unde dragoste exista
Viata nu mai este trista
Si pentru ca tu existi
Ochii mei nu mai sunt tristi.
Daca dragoste nu este
Fericirea nu soseste
Te simti singur, parasit,
Abatut…nu esti iubit.
Pe cer nu mai este soare
Floarea nu are culoare
Pasari nu au aripioare
Niciunde nu pot sa zboare,
Ploaia cade fara dor
Omul suspina usor…
Cantecul nu are ritm
Nici cuvinte de alint…

Dragostea de nu ar fi
Fara farmec am trai
Stelele nu ar sclipi
Luna nu ar straluci.
Visele ar fi desarte
Ar dispare-n plina noapte
Cand zorii de zi apar
Sperante se duc, dispar.
Dragostea este sublima
Daca iubesti din inima
Iar cel care azi iubeste
Simte ca placut traieste.
Are zambet, bucurie
Toata lumea vrea sa-l stie
Totul pare insemnat
Si atat de minunat…

Dragoste de n-am avea
N-am putea a mai visa
N-am avea nici primavara
De cu ziua pana-n seara
Am trai doar cu nevoi
Fara sentimente-n noi…
Dragostea de e curata
In suflet este purtata
Are taine si mister
Parca ai pluti spre cer…
De cand te iubesc pe tine
Parc-as respira mai bine
Aerul este dulceag
Stiu ca-mi esti atat de drag,
Este acea vraja in mine
Pentru ca existi…iubire !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu