sâmbătă, 16 martie 2013

Poezie, poezie… de Lacramioara Lacrima

Poezie, sora mea
Tu imi esti alaturea
In versuri create-n rime
Eu redau ce simt in mine
Si te scriu cand imi e greu
Tot ce e-n sufletul meu
Printre lacrimi si visare
Te concep si am rabdare
Sa te astern pe o hartie
Liniste redandu-mi mie
Si te scriu la bucurie
Prin clipe de veselie.
Ca sosesti din inimioara
Printre ganduri care zboara
Ele pleaca spre iubire
Si te cauta pe tine,
Sa-ti exprime ce simt eu
Ca te voi iubi mereu
Poezia vrea sa-ti spuna
Despre dorul meu intr-una
Rimele sunt asezate
Ca sa sune ne-ntrebate
Dragostea ce ti-e trimisa
Intr-o poezie scrisa…

Poezie, poezie…
Plina de emotie
Frumusete in cuvinte
Catifeaua ce nu minte
Intr-o umbra sau lumina
De comunicare fina…
Esenta de trandafir
Cu petale si cu spini
Ce creste intr-o gradina
In imagini foarte fine
Taine in sinceritate
Culese in viata toata…
Poezie, poezie,
Esti imaginatie
Hrana mea pentru iubire
Mers launtric in gandire
Ca o muzica divina
Caci te port fara de vina,
Te aud si te urmez
Inchid ochii si visez
Steaua pare diamant
Ce luceste in neant
Luna-i aur langa ea
Iar tu esti dragostea mea…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu