sâmbătă, 16 martie 2013

Cu tine-ncepe primavara… de Lacramioara Lacrima

Cu tine-ncepe primavara
Cu flori si razele de soare
Cu prima frunza inverzita
Si ramura inmugurita…
Cu pasarelele cantand
Cu apele ce-ntr-una curg
Prima iubire ce am s-o pastrez
Caci, doar cu tine eu visez,
Ramai, mereu, tu vei ramane,
Cel mai iubit in a mea lume
O mangaiere-n al meu suflet
Un sentiment tesut in cantec
Ce-ajuta inima-mi sa bata
In ritm, dorului ce il poarta,
Spre o gradina ce-nfloreste
Ce-i mai frumos acolo se gaseste.
Iubirea defineste primavara
Cu versuri scrise-ntr-o scrisoare
In murmur pur de ghiocei
Rime legate printre clopotei
Covor de ganduri asternute
Iubitul meu sa mi-l sarute
Sa simte asa intaia oara
Cu el incepe primavara…

Ploaia mai rar va picura
Iarba molcom se v-agita
E atat de cruda si plapanda
Iar vremea este mult mai blanda
In seara greier va veni
Vom auzi placut tot…cri, cri, cri,
In ochi de stea va rasari
Chemarea mea din nopti tarzii
Cand zori de zi se vor ivi
La rasarit eu voi privi
Imi va zambi privirea ta
Esti primavara mea…
Ce a-nceput cu o lumina
Conturul vantului ce-aduna
O taina ascunsa-n fericire
Clipe superbe-n implinire
Albastru este cer…senin
Umbre de nori s-au dus, nu vin,
Jos pe pamant e un taram
In dragoste sa il pasim
O muzica se aude-n zare
Cu tine-ncepe primavara
Va continua…imbatator…
Parfum, culoare..te ador…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu