luni, 11 martie 2013

Cine sunt eu ? de Lacramioara Lacrima

Cine sunt eu ?
Chiar ca nu stiu
Ceva al tau
As vrea sa fiu
Si in tot locul
Fiind cu tine
Sa-ti fiu norocul
Sa-ti fie bine…
Cine sunt eu?
M-am intrebat
De ce intr-una
Am tot umblat?

Sufletul mi-e ratacitor
O rezonanta spre un dor
Iar lacrima pentru iubire
Isi cere drept spre fericire,
De-ar fi sa plec din asta lume
Sa nu mai stii de al meu nume
Tu sa nu plangi ca doar asa
Vei pierde amintirea mea,
Simtind picuri gingasi ai ploii
Cu vantul raspunzand nevoii
Pe buze-ti ca sa-si faca cuib
In sarutare stropii curg…

Cine sunt eu?
Ceea ce sunt
Acea mereu
De pe pamant…
Tristete si apoi bucurie
Simturi traite si spontane
Redate simplu numai tie
Ce mie mi se par normale,
M-am impacat
Cu cine as fi
Iubindu-te cu-adevarat
O tresarire-a inimii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu