luni, 25 martie 2013

Fotografia de Elena Valeria Ciura

Mi-era cam dor, cu voi ,să stau de vorbă;
Trecuseră cam multe primăveri,
Voiam să ştiu cine mai stă pe-acolo
Şi cine... în alt loc-ori nicăieri!

Mi-e dor s-aud, cum glume de-ale voastre
Se mişcă-n spaţiul satului anost
Şi ce mirări, ce semne de-ntrebare,
Zburau din gură-n gură fără rost!

M-a prins şi somnul, trist rămas-a ochiul
Visând cum înserarea te-a lăsat pe drum
Şi în trăsura dorului din tinereţe
Mă-ntorc spre tine şi îţi spun, oricum:

Trist în noapte, ziua trist
Fără tine viaţa-i un coşmar
Te astept să vii, dar nu în Paradis
C i-n inimioara mea, pe-a malului prundiş

Te-oi duce-n dulci grădini cu roze
Pe buze adevăr îţi voi şopti…
Nu plânge scumpa mea, în poze
Sunt doi copii, eram noi doi…mai ştii?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu