marți, 5 martie 2013

LUNĂ PLINĂ Andrei Botosanu Slevoaca

Lin prin noapte-mi zboară gândul
Înspre plaiuri depărtate
Zămislind din el cuvântul
Care-n taste-acum se bate

Astă-dată mai puţine
Că e noaptea liniştită
Dar nu pot, a mi le ţine
Prin dorinţa ce se-agită

Le las libere să-ţi spună
Poate le vei înţelege.
De pe bolta mândră luna
La un loc să ţi le lege

Când 'nainte ţi-or ajunge
Privindu-i sticlita rază
Să simţeşti vorba ce-ţi unge
Inima care-ţi vibrează

Către tine-mi umblă gândul
Când apăs tasta găsită
Străbătând cer şi pământul
Peste raza-i gălbenită

Parcă adunând cuvinte
Care dă să mi le spună
Eu doar le înşir 'nainte
Într-un tot ce se adună

Să încerc a-ţi spune ţie
Ce le-aştepţi acum să vină
Doruri vii prin poezie
Îmbătat de lună plină...

Poate numai ea-i de vină
Ori ca eu te-am îndrăgit
Şi tu eşti de doru-mi plină
Hai să-l facem împlinit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu