sâmbătă, 2 iunie 2012

TE CHEM, TE AȘTEPT de Ines Popa

Îmi înflorește gândul în liniștea sihastră 
Pe rătăcite drumuri sunt iarăși peregrin, 
Mă-ntreb dacă iubirea a-nmugurit în glastră, 
Sau am visat destine în ciob diamantin ? 

Azi stau stingher în noapte cu cetina pe pleoape 
Și dorul meu de tine l-am suspendat de-o stea, 
Poate în ochi de lună și-n minutar de șoapte 
Revii-n clepsidra vremii în pas de catifea. 

Te chem iar la răscrucea nedescifratei ore 
Acum la-ntretaierea de raze despletite, 
Din patru continente te strig în aurore 
De stele-n batalioane și inimi răstignite. 

De pasul ți-e agale, iar nopțile deșarte 
Și amânări năuce se-ascund printre perdele, 
Eu mistuit de tine în arderi disperate 
Cu licurici te-ntampin și-n gând cu vis de stele. 

Te vreau pentru o clipă sau pentru veșnicie? 
Ispită mi-e dorința,o candelă de-opal, 
Mă-nvaluie miraje de dor în agonie 
Te-aștept în catedrala iubirii de cristal.

Ines Popa 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu