miercuri, 27 iunie 2012

Vara e in toi… de Lacramioara Lacrima

Vara e in toi
Dar aici e frig
Sunt atatea ploi
Picurii-i disting
Pe sub umbreluta
Ei stropesc vanjos
Ii strang cu manuta
Cerul e noros…
Apoi, peste-o vreme
Soarele apare
Il privesc alene
Norul cum dispare
Razele aurii
Incearca s-aduca
Vise azurii
Intr-o ploaie muta
Cea mai trista vara
Plina de dureri
Noapte e pe afara
Eu pe nicaieri…
Dorul ma incearca
Cu el, eu vorbesc
Stie, stie, parca
Cat eu te iubesc…

Insasi ea…, iubirea
De urat imi tine
Invaluie-amintirea
Ma cheama la tine
Frigul ma patrunde
Este intuneric,
Luna se ascunde
Visul mi-e feeric
Chiar de nu-i o stea
Nimeni pe aproape
Mi-esti alaturea
Asa de departe…
Gandu-mi da putere
Ma inveseleste
Surasuri, mistere,
Tot ce ai imi este:
Ai tai ochisori
Placut migdalati,
Frumosi obrajori
De zambet purtati,
Buze dulci si moi
Spre-a fi sarutate
Vantul printre ploi
Suflet imi razbate…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu