marți, 26 iunie 2012

Draga-mi este dragostea… de Lacramioara Lacrima

Draga-mi este dragostea
C-a iesit in calea mea
Mare mi-este inima
Nu mai e cat lacrima
Ma ridica in abis
Ma rasfat in magic vis
Noaptea sclipesc ca o stea
Ma-ndrageste, ea…luna,
Caci, ma scalda in lumina
Stie cat imi e de bine
Muritoare-s pe pamant
De ce n-as iubi…cat sunt?
Draga-mi este dragostea
Ma aproba-mi spune “da”
Ziua infloresc sub soare
Multe raze-ocrotitoare
Cand se sting catre apus
Toate grijile s-au dus,
Doar iubitului ii pasa
Sa raman mereu frumoasa
Si avand mireasma mea
Nicicand…nici ca va pleca,
Nu ma ofilesc de fel
Ca-s iubita mult de el…

Draga-mi este dragostea
Iubite, esti viata mea,
Partasi suntem amandoi
A rodit un fruct in noi
Este dulce, aromat,
L-am gustat, ne-a fermecat,
Norii i-l uda placut
Proaspat e ca nou nascut
Orice clipa-i bucurie
Fructul dragostei invie
Rosul e culoarea lui
Gand aprins al dorului.
Draga-mi este dragostea
Ca-mi da tot ce are ea
Alint si afectiune
Bunatatea de pe lume…
Tu, iubitul meu frumos,
Ma mangai in mod duios
Pentru ca sunt delicata
Fiinta ta ma tot desfata,
Vorbele iti sunt alese
Si de mine intelese
Chipul, zambetu-ti senin
Ma imbratiseaza fin…


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu