duminică, 24 iunie 2012

Retrospectivă de Veronica Simona Mereuta

Mă întreb,de ce am fost învăţaţi
regula de "trei simple" simultan 
cu cei şapte ani de-acasă

E un rost cu rezolvare univoc matematică,
pentru a distanţa realul de viaţă,
adevărul de visare.

Confundăm prea des realitatea cu adevărul
pe care,nefiresc,
îl vrem palpabil ataşat de aceeaşi regulă
..."trei, simple":trecut-prezent-viitor!

Dorul-doare-uneori
Dorinţa moare-adeseori
Dimineaţa-topeşte-remuşcări

Nu mă aştepta cu un piedestal,
statuie mi-e nordul,
unde copacii îşi adăpostesc rodul de vis către pom,
sau omul arcuind anii în cercuri,
încropite cum graba olarului
lutul în care s-a recunoscut.

Nu mă întreba lucruri relative,
care derivă din "eşti fericit?!",
am să privesc teoria (..relativităţii )
precum viţelul poarta cea nouă
de-a cărei practică s-a înstrăinat
deîndată ce mirosul primei păpădii
îl face primăvara să se simtă...cumva,
"refuzat la corectura" acelei contradicţii
şi îl îndepărtează

de-h...!!!
ADN-ul său necivilizat,
chiar ante-retrospectiv!

22.06.2012
Vero

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu