duminică, 24 iunie 2012

In dragoste… de Lacramioara Lacrima


Sunt zile, nopti la rand,
Clipe care se scurg
Cand tu imi esti in gand
Si-n dragoste imi curg
Sunt ore…pas cu pas
Dar suntem impreuna
Nu fac nici un popas
Sub soare sau sub luna
Sunt amintiri pe care
Le-am strans intr-un album
Iubind fara-ncetare
De cand ne stim…oricum
Sunt cai in viata noastra
Parcurse impreuna
Simtind taina albastra
Am stat mana in mana
Sunt vise ce-am visat
Ca sa le faurim
Nimic n-a-mpiedicat 
Sa le si implinim
Sunt prea departe…poate
Cu dorul ma-nvelesc
Prin tine am de toate
De-aud iar…” Te iubesc ! “

Sunt ganduri impartite
In orisicare vreme
Oricand au fost rostite
Sortite sa te cheme
Sunt versuri de iubire
Pe care ti le-am scris
Din suflet si simtire
Creand un paradis…
Sunt cantece gingase
Si-n dans, tu m-ai cuprins,
Strofe-n poem partase
La dragostea ce-a-nvins
Sunt sunete in noi
Saruturi ne unesc
A tale buze moi
Atat ma zapacesc
Sunt razele de soare
Ce-n zile insorite
Ne scoate la plimbare
In vorbe dulci…iubite
Sunt stropii cei de ploaie
Obstacol nu ne pune
Iubirea nu se-nmoaie
Si soare nu…apune…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu