duminică, 24 iunie 2012

AM ASTEPTAT de Mihail Rujoiu

Am asteptat sa-mi amintesc 
De ploaia rece,cea de veci,
Gurile reci ce se topesc
In umbra vechilor poteci .

Am asteptat si astept si acum
Ca poate tu vei revenii,
In zborul pasarii ce plange,
De dorul unui cant de ciocarlii .

Am asteptat surasul tau
Zidit in ziduri din trecut
Si frunze care cad mereu,
Pe un umar alb de muribund .

Te-am asteptat,te mai astept
Acum si pe mai departe,
De vei muri,eu am sa plang,
De vei trai,vom arde frunze albe,moarte.

Am asteptat si te-am gasit
In cerul instelat cu flori
Si stam acum,ingenunchind,
Ca doua frunze albe ,moarte in zori.

Am asteptat sa cazi la umbra mea,
Dar tu ai disparut in noapte,
Dar eu mereu,mereu,voi astepta
Acele zile,zidite in frunze albe,moarte.

Din cartea ;Din fum de tigara...
04-II-1989

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu