vineri, 29 iunie 2012

Te-am cautat versuri Gabriela Dangu si Emil Marian

E
Te-am cautat in roua diminetilor la rasarit de soare
Cand ma trezeai cu un sarut
Si reveneam la viata infiorandu-ma cu tine

G
Te-am cautat in bratele diminetii,
Invelita in stropi de lumina,
Sarutandu-ti zorii cu care ma imbratisai tacut...

E
Te-am cautat in caldura amiezii,
Cand ma sagetai cu o imbratisare fugara
Sa-mi potoleasca foamea crunta de dragoste.

G
Te-am cautat in amiezile
Pe care mi le impleteai 
In cositele-mi pline de dor

E
Te-am cautat pe seara cand soarele prabusit in pamant
Ne aducea spre casa
Si noi ne regaseam mai flamanzi unul de altul.

G
Te-am cautat in singura seara in care, prabusit in pamant,
Soarele mai avea puterea sa-mi zambeasca
Din mormantul pe care nu a putut sa si-l aleaga.

E
Te-am cautat in noaptea cu greieri trubaduri
Care cantau imbratisarile noastre ce ne asurzeau
Si nu mai auzeam cum timpul trece.

G
Te-am cautat in cantecele inganate de ploaie,
In care, pana si timpul prabusit in nestire,
Te regasea, tacandu-ti clipa.

E
Te-am cautat in toata viata mea fugara si uituca,
Te-am visat si te-am dorit iubita si muza,
Tu femeie cu suflet pereche cu al meu.

G
Te-am cautat, zile, amiezi si nopti, alergand zadarnic, 
Pretutindeni si nicaieri,
Himera, vis, mangaiere....

E
Dar nu te-am gasit. 
Nu stiu daca ai plecat sau nu din asta lume,
Nu stiu cine esti. Inca te mai caut…

G
Inca te mai caut, deznadajduita, in lume, in timp, in mine insami,
Nu te cunosc, 
desi te vreau in lumea mea, in timpul meu, pentru mine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu