vineri, 29 iunie 2012

Stele, o stea… de Lacramioara Lacrima

Din sutele de stele
Care sunt pe cer
Tot privind la ele
Doar una aleg
Atata lumineaza
Micuta si sfioasa
Ma face sa stau treaza
Pe aici, pe la fereastra,
Ii spun cat te iubesc
Tu cat imi esti de drag
N-am sa te parasesc
Un vis pe care-l am…
De aceea eu ma plimb
Cu ochii printre stele
Ca una-mi da in schimb
O taina vietii mele…
Atunci cand ne-ntalnim
Povesti ne-om spune-n noapte
Apoi, vom adormi
Imbratisati aproape,
De-acolo sus, steluta,
Ne va trimite vise
Tu ma vei saruta
Stingand dorinti aprinse…

Prin sutele de stele
Vom alerga cu gandul
Iar una dintre ele
Ne va sti legamantul,
Ce numai noi il stim
E vesnica iubire
Ce-n suflet o simtim
Ca steaua e-n sclipire…
Puternica, straluce,
In ale noastre vieti
Nicicand nu se va duce
Ca-s nopti sau dimineti…
Steluta ai zarit-o
Pe tine te-a uimit
Caci eu ti-am aratat-o
Iubirea ne-a zambit
Cu geana ei fierbinte
Clipeste lin spre noi
Ne-a spus de-acu’ ‘nainte
Ca suntem amandoi,
Sa n-avem nici o grija
Ca tu esti steaua mea,
Iubirea nu-i confuza
Iar eu, steluta ta…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu