miercuri, 27 iunie 2012

DOAR AZI de Ines Popa

Azi te pictez din revărsări de valuri, 
Poteci îți fac în suflet la tine să ajung, 
Din așteptări eterne te-aduc din nou la maluri, 
Mă furișez în taină ,dar drumu-i tot mai lung. 

În noaptea fără temeri te vreau fără opreliști 
Și nimeni să nu-mi spună că nu te pot avea, 
De ușa e-ncuiata eu mă strecor prin miriști, 
Nisipul disperării ți-l spulber,voi putea? 

Din jar de timp renaște tot clocotul iubirii, 
Și tot mai multe vreascuri pe foc eu am să pun, 
Am să-ntețesc în flăcări buchetul fericirii 
În candele de suflet să ardem dor nebun. 

Vreau să rămânem veșnic cristale-n anotimpuri, 
Doar azi avem răgazul să ne cântăm iubirea,
Când încă răsăritul străpunge-n iarbă timpuri, 
De mâine poate fi-vom la braț cu nemurirea.


INES POPA 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu