duminică, 24 iunie 2012

De la inceput… de Lacramioara Lacrima

De la inceput
Parca am stiut
Ca tu esti, vei fi,
Cel ce-l voi iubi
Intr-o zi de vara
Pe cer, cu mult soare,
Mai pe inserat
Mi-ai dat ce-am visat
Tresarind in vise
Usa mi-ai deschis-o
Si-n inima mea
Dulce, dragostea,
A intrat placut
De la inceput…
Ochii tai senini
Stele in lumini
Suflet zambitor
Mi-a trezit un dor,
Dorul de iubire
Sa am fericire
Valuri spulberate
Sa le-alung indata
Lacrimi din durere
Se duc si vor piere…

De la inceput
Cand te-am cunoscut
M-am pierdut cu firea
Presimtind iubirea
Din drum m-am oprit
Un gand s-a ivit
L-am urmat pe loc
Sigur ca-i noroc 
Destin…nu-i tarziu
De tine sa stiu
Uite definesc
Cuvant “te iubesc!”
Iata-ntaia oara
Il spun, ma-nfioara.
Dulce mangaiere
In suflet placere,
M-ai facut sa cred
Vise nu se pierd
Mister are sens
Iubire ai ales
Ma-ntelegi mereu
Si cand mi-este greu
Ne-am atras acut
De la-nceput…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu