marți, 6 martie 2012

Zavoianu Vali - Amor

Fosneste-n noapte o imbratisare
Femeie si barbat azi ne iubim
Imi explorezi faptura cu-ncantare
Si amandoi ne contopim sublim.

Conturul gurii mi-l urmezi cu buza
Cu palmele-mi cuprinzi in freamat sanii
Suspinul de placere iti e calauza
Si ma patruzi nebun, precum paganii.

Iti iei tribut din al mau geamat de dorinta
Te faci una cu mine-nnebunit
Te simt adanc si fara-ngaduinta
Cum potolesti in mine setea de iubit.

Ne bubuie in tample doar placerea
Flamand imi cauti gura sidefie
Se-amesteca-n sarut doar mangaierea
Care-mi starneste un fior de nebunie.

Si coapsele-mi te-nlantuie flamande
Cersind sa te topesti de tot in mine
Ni-s nesfarsite mangaierile si blande
Si nu m-as satura nicicand de tine.

Vibreaza-n cor intreaga mea faptura
Si simt ca-s artificiile-aproape
Scrii rotocoale de minuni cu a ta gura
Si cerul instelat nu ne incape.

M-am transformat in struna de vioara
Si-mi canta in sfarsit fiinta-ntreaga
In asta clipa timpul da sa moara
Suntem un tot ce nu se mai dezleaga.

Din doua piepturi in aceeasi clipa
Rasuna geamatul nebun de incantare
M-adori si faci de sarutari risipa
Si curge dragostea in asta-mbratisare.

2011, Zavoianu Vali

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu