duminică, 25 martie 2012

Irina Nedelciu - Te vreau ...

Iubitule, în astă seară,
Vreau să îţi cânt ca o vioară,
Te du şi pregăteşte locul
Eu merg să mă-nţolesc ca focul.

Aprinde-n casă şemineul,
Lumina stinge-ncetişor,
Bagă-n fundal suav, tangoul
Şi-aşteaptă-mă cu-n simplu dor.

Când am să vin, ca o felină,
Mă voi întinde pe covor
Şi-n fraga buzelor, în vină,
Îţi voi transmite un fior.

Cu muşcături înfierbântate
Pe trupul tău am să cobor,
Să gust din pieptul tău, în şoapte
Şi în mirosul tău, să mor.

Să te întinzi cântând sonete
Şi-n freamăt lin să mă alinţi,
Să-mi dai şuviţele pe spate
Şi în sărut, tu să mă prinzi.

Să răscolim tot ce se poate,
În chinul dulce să mustim,
Scânteia s-o trezim din noapte
Într-un vulcan, ne contopim.

În răsuciri înfierbântate
Şi în dorinţi mult prea cântate,
Cu trupurile încleştate
Dansăm în tumult şi în şoapte.

Tangoul cântă în surdină
Noi tremurăm, tu eşti de vină !
În caldul trupului te pierd
Iubitule, te vreau sub pled !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu