miercuri, 14 martie 2012

Corina Nica - Tatălui meu

Mâinile muncite ți le-aș săruta
Le-aș uda cu lacrimi, ți-aș da viață
Te-aș îmbrățișa și ți-aș asculta
Fiecare vorbă și speranță.

N-am vrut să te pierd și nu te uit
Și mi-e dor nebun de tine, tată,
Ești prezent și-acum la mine-n gând
Și mi-e lacrima îndurerată.

Ar fi fost acum chiar ziua ta
Și-ai fi stat la masă cu nepoții
Gălăgia lor te-ar mângâia
Și ți-ar place să ne vezi cu toții.

Chiar și casa noastră ți-ar plăcea
Și-ai aduce mamei iar garoafe
Din bucate-alese ai gusta
Și-ai aduce vinuri în carafe.

Prieteni mulți acasă ar veni
Să-ți ureze toate cele bune
Tu te-ai bucura și-ai oferi
Tot ce-ai adunat pe-această lume.

Iau în brațe dragii mei copii
Aș fi vrut să pun pe masă tortul
7o de lumânări! Dar, știi?
Am pierdut cu tine, tată, totul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu