sâmbătă, 10 martie 2012

Zavoianu Vali - Săraca mea ţară bogată

Săraca mea ţară bogată
Atât de plânsă, amputată
Îţi scriu acum din ţări străine
Să ştii că îmi e dor de tine.

Şi-mi las azi dorul să te spele
De mâini murdare şi de rele
Să mai fii iar ce-ai fost odată
Săraca mea ţară bogată.

Ţi-aş mângâia munţii şi marea
Să nu mai ştii ce-i întristarea
Ţi-aş rupe soarta înnodată
Săraca mea ţară bogată.

Ţi-aş face zilele senine
Să nu mai baţi la uşi străine
Cerşind, datoare, înglodată
Săraca mea ţară bogată.

Aş vrea nicicând să nu mai fii
Răpusă-n lanţ de datorii
Ci liberă şi-ndestulată
Săraca mea ţară bogată.

Şi disperaţi, săraci şi goi
Din tine să nu plecăm noi
Adună-ne acasă-ndată
Săraca mea ţară bogată.

Cei care îşi bat joc de tine
Să plece ei în ţări străine
Tu să rămâi de ei curată
Săraca mea ţară bogată.

Ţi-aş face legile-nţelese
Un parlament normal, să-i pese
De noi, de România toată
Săraca mea ţară bogată.

Şi-un trai normal, fără tăgadă
Să nu mai iasă lumea-n stradă
Şi-o zi de mâine minunată
Săraca mea ţară bogată.

Şi-aş vrea de rele să te scuturi
Cu optimism de începuturi
Să te îmbraci în zâmbet toată
Săraca mea ţară bogată.

Noi toţi să ne mândrim cu tine
Şi-acasă să ne fie bine
Mai bine azi ca niciodată
Săraca mea ţară bogată.

....................................

Mă-ntorc acasă azi cu bine
Şi voi rămâne lângă tine
Sper să mai fii ce-ai fost odată
Săraca mea ţară bogată.

8.03.2012, Zavoianu Vali

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu