luni, 12 martie 2012

Alexandra Manea - Iubeşte-mă


Tu iubeşte-mă un an,
Te-oi iubi eu restul vieţii,
Îndurând dor şi alean
Şi plătind birul tristeţii.

Mă iubeşte-un anotimp
Cu miresme dulci de toamnă,
Mi-e de-ajuns acest răstimp
Să-nvăţ ce iubirea-nseamnă.

Tu iubeşte-mă o lună,
Te iubesc eu în neştire,
Transformând orice furtună
Într-un nor de fericire.

Iubeşte-mă doar o zi,
O să-mi par-o viaţă-ntreagă
Şi nimic nu va umbri
Fericirea ce ne leagă.

Tu iubeşte-mă o clipă
Şi-mi va fi eternitate,
Dăruindu-ţi cu risipă
A iubirii voluptate.

Tu iubeşte-mă cât poţi,
Iar în clipa despărţirii
Am să-mi scurg eu anii toţi
Din clepsidra nemuririi.

Tu iubeşte-mă puţin,
Eu te voi iubi mereu,
Chiar de-n anii care vin
Vei uita c-ai fost al meu.

CAM – 11.03.2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu