marți, 6 martie 2012

Alexandra Manea - Cu tine

Cu tine-adorm în gând şi-n vis
Cu tine sunt, ţinându-te de mână.
Şi tot cu tine m-aş trezi, precis,
În orice zi din orice săptămână.

Eşti îngerul demult promis
De gândul bun rostit de-o zână.
O lume-ntreagă-n faţă mi-ai deschis
Şoptindu-mi „Te iubesc!” acum o lună.

Când mă priveşti străbat tărâmul interzis,
Când mă atingi îţi jur că zbor până la lună!
Orice e rău în mine ai ucis
Iubindu-mă un ceas, o zi, o lună...

Doar tu eşti singurul păcat admis,
Iar eu sunt eu numai când suntem dimpreună.
Şi doar cu tine coborând într-un abis
Nu pot să mă transform într-o nebună.

Eşti soarele-mi pe cerul veşnic nins
Cu flori şi raze prevestind doar vreme bună,
Eşti pomul meu cu dulci flori de cais,
Pe care mi le prinzi în păr, cunună.

Când sunt cu tine orişice-i permis:
Să râd, să plâng, s-alerg ca o furtună,
Căci tu, îngerul meu, din cer trimis,
Zâmbeşti şi-mi cânţi mereu în strună.

Ai început să mă citeşti de la cuprins
Acoperind subtil orice lacună.
Povestea noastră cu-ncetul s-a extins
Nu-i doar a mea, căci suntem împreună.

CAM – 04.03.2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu