sâmbătă, 10 martie 2012

Andreea Alexandra Coman - E ziua ta mămică!

Încep aceste rânduri, căci este ziua ta
Să vezi mămică dragă, eşti în inima mea.
Din cer culeg cinci stele, în păr sa ţi le prind
Să-ţi lumineze ele chipul tău drag şi sfânt.

Am căutat în zori, zambile încă ninse
De zăpada care nu se desprinse,
Buchetul strâns în mână parcă abia aşteaptă
Să cobori obrazul, să întinzi o ceaptă.

Şi-am venit la tine, mă aştepţi în prag
Parcă întinereşti mămică,ai sufletul cald,
Cu o lacrimă în ochi, primeşti buchetul meu
Îl aşezi în vază, zambilele îţi vor zâmbii mereu.

"La mulţi ani" îţi spune gasul meu de copil
Am să plec mămică, dar şti c-am să mai vin
Să ma-aştepţi în prag, îţi voi aduce flori
Să-mi zâmbeşti mereu, precum zambilele în zori.

(Andreea Coman - 8 Martie 2012)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu