luni, 12 martie 2012

Zavoianu Vali - Repetabila poveste

Atmosfera sufocanta, imi frang mainile tacut
Si repet in minte scena cand va fi sa te sarut
Azi se termin-asteptarea. A trecut atata timp
Au fost vieti de om dar parca ai plecat un anotimp.

Te cunosc din alta viata, chiar de pare ne-nteles
Fiindca te-am iubit odata, alta viata am ales
Ai stiut ca voi renaste si de mult ce ne-am iubit
Vrei sa repetam povestea, pentru asta ai venit.

Nu mai sunt la fel de tanar, pe la tample am albit
Dar ma simt legat de tine si atat de-ndragostit
Si in toata vremea asta ce-a trecut, daca nu stii
A trait in mine dorul asteptandu-te sa vii.

Vei zambi, cu siguranta. Ce vei spune nu stiu inca
Si tot dorul ma incarca de-o emotie adanca
Ma dor bratele si pieptul cat doresc o-mbratisare
Astazi soarta-mi da rasplata pentru-atata asteptare.

Multi se-ntreaba cand viata ii aduce fata-n fata
Cum se poate sa simt asta? Parca te cunosc de-o viata
Sunt iubiri ce se repeta, iubiti ce se regasesc
Cei ce au divin norocul si povestea-si retraiesc.

Eu sunt unul dintre ei, te iubesc de-atata vreme
Azi traim din nou povestea, de la capat,nu te teme
Vino doar, ca am emotii, imi frang mainile tacut
Si repet in minte scena cand va fi sa te sarut.

12.03.2012, Zavoianu Vali

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu