luni, 12 martie 2012

Zavoianu Vali - Nebunie

Iubita mea, frumoasa mea femeie
Mi-e dor de tine azi, un dor nebun
Să văd a ochilor tăi verzi scânteie
Şi ale mele fantezii să-ţi spun.

Tu să m-asculţi, să mă săruţi pe tâmplă
Şi să-mi zâmbeşti de drag, cu înţeles
Şi-apoi mi-e dor de tot ce se întâmplă
De trupul tău iubito, mai ales.

Mi-e dor de aluniţa din bărbie
De sânii tăi bogaţi şi diafani
De pielea ta cea fină, sidefie
Ce aş iubi-o trei sute de ani.

Iubita mea mi-e dor de tine toată
De gustul tău dulceag şi minunat
Să te sărut odată si-ncodată
Să nu mă mai opresc din sărutat.

Mi-e dor iubito să te-alint în noapte
Să te adun în braţe tandru, blând
Tu să mă mângâi dulce printre şoapte
Şi-apoi să iţi simt trupul fremătând.

Atâtea doruri am şi-or să mai fie
Că-mi dai din fericire pic cu pic
Îmi eşti o minunată nebunie
Te vreau de tot,nu vreau să pierd nimic.

Nebun de tine sunt mereu femeie
Şi tu subscrii la nebunia mea
Cât te iubesc nu cred că ai idee
Şi nici eu n-am crezut că s-ar putea.

08.03.2012, Zavoianu Vali

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu