marți, 6 martie 2012

Mirea Roxana Mihaela - Primăvara

Azi m-a trezit aroma proaspătă de cafea,
Dar şi raza fierbinte ce pe faţă îmi bătea
Şi-am aruncat un pumn de apă rece pe al meu chip,
În timp ce ascultam al păsărilor dulce cirip.

Am plecat într-o plimare prin a Codlei pădure,
În gând cu o nebună poftă de mure
Şi-am tăcut, în depărtare zărind ceva neobişnuit,
Erau două veveriţe ce se deşteptau intr-un clipocit.

În jurul meu se întindea un covor multicolor,
Iar printre copacii foşnitori alerga un grabit izvor.
M-am oprit să-mi potolesc setea cu o gură de viaţă,
Adulmecând mirosul şi-un verde viu de verdeaţă.

Şi am ajuns pe Magură, a oraşului arcadă,
Ce mai avea în jurul ghioceilor zăpadă ,
Pe lângă ei, am mai cules şi parfumaţi brebenei,
Apoi spre casă, am străbătut cunoscutele alei.

(Mirea Roxana Mihaela – Poezii pentru copii, 01.03.2012)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu