marți, 6 martie 2012

Mara Gabriela - Iata-ma-s, eu sunt chiar Mara

M-am gatit, mi-am pus bratara,
Buzele mi le-am rujat
Cu un rosu colorat.

Pe la ochi dau cu albastru
Si cu galben, de la astru.
In obraji un roz strident
Cum se poarta-n occident.

Asaa, acum parul...
E cam lung. Ce-ar fi sa-l tai?
Numa` dintr-o parte, poate
Sa semene cu-un evantai.

Buuun, acum rochita trebe`!
Ale mele nu-mi mai plac.
Ce-ar fi sa incep o tura
Pe la mama prin dulap?

Waw, ce rochie frumoasa
Am gasit printre comori.
E ascunsa, pitulata,
Dar de mine, poa` sa scapa?

Ia sa vad! Imi vine bine?
E cam lunga putintel...
Las` c-o fac sa-mi sada fixa
Cu lipici si forfecel.

Uite-ma-s! Nu ca-s frumoasa?
M-am gatit, vopsit, frezat.
Mama cand ajunse acasa
I-am dat iar dureri de cap...

``Nu-i nimic, te iert din nou
Ca doar azi e ziua ta.
Da` de maine schimbam foaia!``
Asa-mi spune mereu ea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu