miercuri, 23 ianuarie 2013

Vise tăcute de Renate Müller

Lasă-mă să culeg
din umbra ta, minunile, 
pe care ochii tăi îi presar.

Lasă-mă să ascult sunetul
glasului tău, până obosită
mă culc, în sălciile cântătoare.

Lasă-mă să-ţi fiu aproape,
să visez vise tăcute,să le adun
în băncile de nisip ale râului.

Lasă-mă să fiu un copil,
ce se joacă la mal cu scoici,
ce-ascunde comori în ele…ca perle.

Verschwiegene Träume

Lass’ mich in deinem Schatten
die Wunder einsammeln
die du aus deinen Augen streust

Lass’ mich dem Klang
deiner Stimme lauschen bis müde
ich mich in singende Weiden lege

Lass’ mich dir nahe sein
verschwiegene Träume träumen
sie in Steintruhen der Sandbänke horten

Lass’ mich ein Kind sein
das an Ufern mit Muscheln spielt
das Schätze in ihnen versteckt wie Perlen

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu